طراحی

طراحی - طراحی کامپیوتری

طراحی یکی از مراحل اصلی پیش از چاپ میباشد و طراحی کامپیوتری یک عضو جدا نشدنی از روند چاپ در دنیای امروز میباشد.

طراحی با هدف چاپ یک محصول روندی فراتر از یک طراحی در معنای عام آن میباشد و در این کار طراح میبایست الزاماتی را به منظور ارائه مناسب خدمات و چاپ با کیفیت یک طرح و تولید مطلوب محصول نهایی در نظر داشته باشد. علاوه بر موارد فوق طراح میباسیت جنبه هنری در انجام کار را نیز به طور کامل در نظر داشته باشد و با توجه به الزامات و سبک فعالیت شرکت و یا صنعتی که سفارش دهنده طرح میباشد و همچنین مخاطبان طرح و محصول در حال طراحی ، رنگها و الگوهایی را در کار خود در نظر بگیرد که انتقال دهنده بار معنایی مورد نظر مشتری باشد.

طراحی کاتالوگ ، بروشور و فولدر تبلیغاتی

چاپ انواع کاتالوگ و بروشور - طراحی و چاپ و صحافی انواع مختلف کاتالوگ و بروشورطراحی کاتالوگ و بروشور و همچنین فولدر و پوشه های تبلیغاتی بخشی از خدماتی است که این مجموعه خود به مشتریان خود ارائه میدهد.

طراحی کاتالوگ و بروشور با توجه به نیاز مشتری و در نظر گرفتن تفاوت و هدف از ارائه کاتالوگ و بروشور نیازمند دقت و به کارگیری الگوها و طرحهای مناسب میباشد که این مجموعه با کادری مجرب آماده ارائه این خدمات به مشتریان خود میباشد. (چاپ کاتالوگ و بروشور)

 چاپ فولدر و پوشه تبلیغاتی - چاپ و طراحی انواع مختلف فولدر و پوشه تبلیغاتی

 

 

فولدر و پوشه تبلیغاتی علاوه بر اینکه خود یک تابلوی تبلیغاتی است میتواند دیگر رسانه های تبلغاتی از جمله سی دی و همچنین کاتالوگ و بورشور را در خود جای دهد. در طراحی این محصول علاوه بر در نظر گرفتن زیبایی کار میبایست ملزومات کار به منظور چاپ و همچینین قالب زدن محصول نیز در نظر گرفته شود و همچنین قالب مناسب برای هر فولدر با توجه به طرح درخواستی مشتری به طور جداگانه طراحی شود که این مجموعه آماده ارائه مطلوب تمامی این خدمات به مشتریان خود میباشد. (چاپ فولدر و پوشه تبلیغاتی)

 

طراحی انواع یادداشتهای فانتزی

بخشی از محصولات ارائه شده در این مجموعه انواع یادداشتهای فانتزی میباشد. این نوع از یادداشتهای تبلیغاتی که در حال حاضر انواع یادداشت با جعبه مقاوم ، یادداشت با جعبه طرح دار و یادداشت با برش مورب قابل عرضه به مشتریان میباشد دارای طراحیهای خاص و همچنین فرایند ساخت میباشد که میبایست در زمان طراحی الزامات این فرایند در نظر گرفته شود که این مجموعه امکان طراحی و آماده سازی این نوع یادداشتها را دارا میباشد.

 

طراحی استند رومیزی

چاپ استندهای رومیزی - طراحی ، چاپ و ساخت استندهای تبلیغاتی رومیزیاستند رومیزی از محصولات پر کاربرد تبلیغاتی در اماکن عمومی است که پروسه ی ساخت آن دارای مراحل مختلفی همچون ساخت ماکت اولیه و طراحی قالب میباشد و این موضوع طراحی این محصول را با پیچیدگی هایی همراه میکند که طراحان علاوه بر مواردی همچون زیبایی و مناسب بودن مفاهیم طراحی در این محصول میبایست الزامات مورد نیاز در ساخت را نیز در زمان طراحی در نظر داشته باشند که این مجموعه آمادگی ارائه این خدمت به مشتریان خود را دارا میباشد.

 

 

 

طراحی ساک دستی تبلیغاتی

چاپ و ساخت ساک دستی - طراحی ، چاپ و ساخت ساک دستی تبلیغاتی کاغذیساک دستی های تبلیغاتی در انواع مختلفی در این مجموعه طراحی و چاپ میگردد این محصول به علت پرکاربرد بودن بسیار مورد توجه مشتریان میباشد و طراحی باکیفیت آن میتواند تاثیر مناسبی در جذب مشتری برای شرکت داشته باشد.

 

 

 

 

طراحی انواع تقویم تبلیغاتی

تقویم یکی از مواردی است که کاربرد تبلیغاتی فراوانی داشته و به علت امکان استفاده در طول سال و مانایی برای مصرف کننده همواره در آستانه سال نو مورد توجه بسیاری از شرکت ها قرار میگیرد. طراحی انواع مختلف این محصول یکی دیگر از خدماتی است در بخش طراحی این مجموعه به مشتریان ارائه میگردد. (چاپ انواع تقویم تبلیغاتی)

 

 طراحی استند ، رول آپ ، پاپ آپ و میز کانتر

یکی از محصولات پر کاربرد در سمینارها ، نمایشگاه ها و مکانهای عمومی رسانه های محیطی همچون استند و … میباشد. طراحی این گونه رسانه های محیطی مانند استند ، رول آپ و پاپ آپ و میز کانتر نیز یکی دیگر از خدماتی است که این مجموعه به مشتریان خود ارائه میدهد. (چاپ استند ، رول آپ ، پاپ آپ)

طراحی دیگر محصولات

این مجموعه محصولات مختلف دیگری همچون چاپ CD ، DVD ، کاور CD و DVD ، نایلون ، کیف های تبلیغاتی و … را نیز ارائه میدهد که طراحی برای این محصولات نیز به منظور ارائه به مشتریان محترم امکان پذیر میباشد.

Leave a comment

Your email address will not be published.


*