چاپ فولدر و پوشه تبلیغاتی

چاپ فولدر و پوشه تبلیغاتی - چاپ و طراحی انواع مختلف فولدر و پوشه تبلیغاتی - فولدر A4فولدر یا پوشه تبلیغاتی ابزاری است که علاوه بر این که خود به تنهایی یک ابزار برای تبلیغ و معرفی محصول ، شرکت و یا … میباشد این امکان را دارد که دیگر رسانه های تبلیغاتی مانند بروشور ، کاتالوگ ، سی دی و … را در قالب یک بسته تبلیغاتی جامع در خود جای داده و به مشتری ارائه شود.

فولدرها و پوشه های تبلیغاتی در انواع و مدلهای مختلف با طراحیها متفاوت موجود میباشند. انواع این محصول در مدلهای سه لَت و دو لَت موجود میباشند که میتواند دارای عطف بوده و یا فاقد آن باشند. همجنین در مدلهای مختلف این محصول این امکان وجود دارد که جای سی دی و کارت ویزیت به طور جداگانه تعبیه شود. امکان طراحی و چاپ این محصول در سایزهای مختلف وجود دارد که فولدر A4 (فولدر یا پوشه با امکان قرار گیری برگه ، کاتالوگ و … با حداکثر سایز A4 در آن) بیشترین کاربرد را در میان اندازه های این محصول دارد.

این مجموعه امکان طراحی و چاپ انواع فولدرها و پوشه های تبلیغاتی با طراحیهای زیبا در سایزهای مختلف را دارا میباشد و این امکان را دارد که این محصول را با بهترین کیفیت به مشتریان خود ارائه دهد.

برای آگاهی از قیمت ها با ما تماس بگیرید.

نمونه هایی از فولدرها و پوشه های تبلیغاتی طراحی و چاپ شده در این مرکز

Leave a comment

Your email address will not be published.


*