چاپ یادداشت با برش مورب

چاپ یادداشت با برش مورب ساده - طراحی ، چاپ و برش های مورب یادداشت های فانتزی

این مجموعه افتخار دارد برای اولین بار در ایران طراحی و چاپ یادداشت های فانتزی با برش مورب را به دو صورت برش مورب ساده و طرح دار ارائه نماید در این نوع یادداشت این امکان وجود دارد که طرح ارائه شده توسط مشتری با روش خاص توسط دستگاه های موجود در این مجموعه چاپ و به صورت مورب برش داده شود به گونه ای که طرح چاپ شده در حاشیه یادداشت نیز قابل رویت باشد.

برای آگاهی از قیمت ها با ما تماس بگیرید

یادداشت با برش مورب ساده

چاپ یادداشت با برش مورب ساده - طراحی ، چاپ و برش های مورب یادداشت های فانتزی در مدل ساده این نوع یادداشت یک یا چند وجه یادداشت به صورت مورب و بدون وجود قوس یا فرم خاصی  با زاویه درخواستی مشتری چاپ و بریده میشود. با این روش یک جلوه زیبا و خاص در لبه یادداشت ایجاد شده و موجب جلب توجه بیشتر به موارد چاپ شده در لبه یادداشت خواهد شد.

برای آگاهی از قیمت ها با ما تماس بگیرید

 

 

 

نمونه هایی از یادداشتهای طراحی و چاپ شده با برش مورب ساده

 .

یادداشت با برش مورب طرح دار

چاپ یادداشت با برش مورب طرج دار - طراحی ، چاپ و برش های مورب یادداشت های فانتزیدر مدل مورب طرح دار این نوع یادداشت این امکان وجود دارد که علاوه بر برش مورب که موجب نمایان شدن طرح های چاپ شده در لبه یادداشت میشود فرم خاصی مطابق با سفارش مشتری و متناسب با طرح در لبه یادداشت ایجاد شود. با این روش میتوان حالتی سه بعدی برای موارد چاپ شده در لبه یادداشت ایجاد کرد.

برای آگاهی از قیمت ها با ما تماس بگیرید

.

.

.

نمونه هایی از یادداشت های طراحی و چاپ شده با برش مورب طرح دار

Leave a comment

Your email address will not be published.


*