طراحی، چاپ یادداشت چسب دار post-it note

طراحی، چاپ یادداشت چسب دار post-it note

 

طراحی، چاپ یادداشت چسب دار post-it note

post-it note

یادداشت چسب دار(post-it note) یادداشتی است که بخشی از پشت هر برگ به وسیله چسبی مخصوص پوشانده شده و و این امکان را به وجود آورده است که برگه های این یادداشت بتوانند به راحتی به اکثر سطوح بچسند و جدا شوند و بعد از جدا شدن نیز اثری از خود برروی آن سطح باقی نگذارند.

یادداشت چسب دار(post-it note) در گذشته به صورت آماده در بازار ایران موجود بود و چون پروسه تولید آن در داخل کشور انجام نمیشد امکان چاپ بر روی این نوع محصول وجود نداشت. در حال حاضر این مرکز این امکان را دارد که طراحی، چاپ یادداشت چسب دار post-it note را به صورت کامل در داخل کشور تولید کند و همین امر این امکان را فراهم میکند که شرکتها بتوانند از این محصول به عنوان یک محصول تبلیغاتی با برند خود استفاده کنند.

با توجه به کاربردهایی که یادداشت چسب دار(post-it note) دارد این امکان فراهم است تا از این محصول به صورت مستقل و یا در ترکیب با دیگر محصولات تولیدی در این مرکز برای تولید هدایای تبلیغاتی استفاده شود. برای مثال در تولید یکی از محصولات این مرکز با عنوان یادداشت مکعبی این امکان وجود دارد که بخشی از یادداشت ها با یادداشت چسب دار(post-it note) جایگزین شود و محصولی متنوع تر را فراهم بیاورد.

همچنین این امکان فراهم است تا در روند تولید یادداشت چسب دار(post-it note) انواع متنوعی از جعبه ها و کاورها به درخواست مشتری و به شکل اختصاصی برای مشتری طراحی شود

برای سفارش این محصول و دریافت اطلاعات بیشتر لطفا با ما تماس بگیرید

بخشی از نمونه های تولید شده این محصول

 

Leave a comment

Your email address will not be published.


*