طراحی و چاپ انواع کاتالوگ و بروشور

طراحی و چاپ انواع کاتالوگ و بروشور - طراحی و چاپ و صحافی انواع مختلف کاتالوگ و بروشور

طراحی و چاپ انواع کاتالوگ و بروشور - طراحی و چاپ و صحافی انواع مختلف کاتالوگ و بروشور

طراحی و چاپ انواع کاتالوگ و بروشور

کاتالوگ و بروشور از متداول ترین ابزار تبلیغاتی میباشند که شرکتها و موسسات به منظور ارائه اطلاعات در مورد محصولات و فعالیتهای خود از آنها استفاده میکنند. این رسانه ها میتوانند در نمایشگاه ها ، اماکن عمومی ، جلسات و یا در فروشگاه ها به منظور ارائه اطلاعات و معرفی شرکت یا محصولی خاص به تنهایی یا به همراه دیگر رسانه های تبلیغاتی مانند فولدر و یا CD و DVD تبلیغاتی ارائه گردد. طراحی زیبای این محصولات با توجه به نوع کاربرد آنها و هدف از ارائه آنها به مخاطبان خود به منظور جلب نظر مخاطب دارای اهمیت فراوانی در این محصولات میباشد.

طراحی و چاپ انواع کاتالوگ و بروشور از دیگر خدمات ارائه شده در این مرکز میباشد. ارائه این محصول در مدل ها و طرح های مختلف همراه با باکیفیت‌ترین چاپ و دیگر خدماتی همچون سلفون و UV موضعی می باشد.

(برای آگاهی از قیمت ها با ما تماس بگیرید.)

 

تفاوت کاتالوگ و بروشور

با توجه به مطالب بیان شده دانستن این موضوع که هدف از طراحی هر یک از این محصولات چیست و چه الزاماتی میبایست در زمان طراحی و پروسه چاپ برای هر یک رعایت شود حیاتی می نماید و به منظور آشنایی شما مشتریان می توان به طور خلاصه تفاوت این دو محصول را اینگونه بیان کرد که بروشور ها به عنوان یک ابزار برای مرتبط کردن ارائه دهنده بروشور و خواننده میباشد و میبایست به گونه ای طراحی و ارائه شود که به شکل موثر نظر خوانندگان را به وسیله طرح ها و لغات در زمینه خاص مورد نظر تشکیل دهند اما از کاتالوگ این انتظار وجود دارد که اطلاعات مناسبی را به منظور فروش محصولات و یا خدمات ارائه دهد.

به منظور کسب اطلاعات بیشتر از تفاوت این دو محصول میتوانید مقاله تفاوت کاتالوگ و بروشور را مطالعه بفرمایید.

 

نمونه هایی از انواع کاتالوگها و بروشورهای طراحی و چاپ شده در این مرکز

Leave a comment

Your email address will not be published.


*