لیبل یا برچسب PVC

 

لیبل یا برچسب PVC

لیبل یا برچسب PVC یکی از انواع لیبل‌های موجود در بازار است. جنس آن از پلی‌پروپلین و پلاستیکی بوده بنابراین انعطاف‌پذیری بسیار خوبی دارد. انعطاف‌پذیری آن باعث شده برخلاف برچسب های امنیتی مانند برچسب اموال و هولوگرام در صورت کندن از روی سطح به طور کامل جدا شده و سطح زیرین خود را کثیف نکند. این نوع برچسب به علت برخورداری از برخی ویژگی‌ها امکان استفاده در تولید محصولات مختلفی را دارد. و این ویژگی‌ها این برچسب آن را از بقیه انواع برچسب ها متمایز می‌کند. برچسب PVC به علت ترکیب پلی اتیلن دارای حالتی کششی بوده و در برابر رطوبت و پاره شدن مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد. به همین دلیل در محصولاتی که امکان تماس با رطوبت در آنها زیاد میباشد مورد استفاده قرار می‌گیرد. چسبندگی برچسب PVC تا حد زیادی بالا بوده و مقاومت آن نیز به دلیل چسبندگی زیاد بسیار بالا میباشد.

لیبل PVC دارای مقاوت مناسبی در مقابل حرارت میباشد و چسبندگی بالای آن امکان استفاده در بخشهایی که دمای بالایی وجود دارد فراهم میکند اما در عین حال این محصول از ترکیبات پلاستیک ساخته شده و ممکن است در مقابل حرارت بسیار بالا خاصیت خود را از دست داده و کاربردی نداشته باشد، به همین دلیل قبل از انجام کار میبایست در این زمینه بررسی صورت پذیرد.

برای سفارش و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

 

طراحی برچسب PVC

طراحی این محصول با توجه به نیاز مشتری در سایزها و با برشهای متفاوت امکان پذیر است. طراحی در تولید برجسب PVC اهمیت زیادی دارد و در زمان طراحی این محصول میبایست به مواردی از جمله نوع برش، تیراژ، نوع استفاده توجه شود تا در پروسه تولید، محصول با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت تولید شود.

برای سفارش و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

 

چاپ برچسب PVC

امکان چاپ برچسب PVC به روشها و در ابعاد متفاوت وجود دارد و هر یک از این روشها مزایا و معایب خود را دارا میباشند. یکی از روشهای چاپ که این مجموعه امکان انجام آن را دارا میباشد چاپ UV است که در توضیحات محصول برچسب اموال به مزایای این روش چاپ پرداختیم.

مشابه برچسب شیشه ای ، برچسب PVC نیز امکان چاپ به صورت افست را دارا میباشد و در مواردی با توجه به تیراژ و سایز کار میتوان از این مدل چاپ نیز برای این نوع برچسب استفاده کرد.

برای سفارش و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

 

 برش برچسب PVC

این مدل لیبل مشابه دیگر لیبلها امنیتی (مانند هولوگرام و برچسب اموال) و یا لیبلهای غیر امنیتی (مانند برچسب شیشه ای و برچسب کاغذی) در بسیاری از موارد به صورت ساده و یا با طرح های متفاوت برش داده شده و به صورت برش خورده مورد استفاده قرار میگیرد. برش این مدل از لیبل با توجه به موارد مختلفی مانند سایز، تعداد و نوع چاپ به روشهایی از جمله دستگاه قالب زنی یا دستگاه برش کاترپلاتر برش داده شده و به مشتری تحویل داده میشود.

 

برای سفارش و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

 

برای دیدن تصاویر برچسب PVC رو آنها کلیک کنید