لیبل یا برچسب کاغذی

لیبل یا برچسب کاغذی

انواع لیبل کاغذی با توجه به نوع توسط دستگاه متفاوت چاپ می شود و بعد از پروسه چاپ، برچسب کاغذی های چاپ شده در روندهای گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع لیبل کاربردهای گسترده داشته و میتوانند برروی خود محصولات یا بسته بندی آنها چسبانده شده. این نوع لیبلها و کاربرد در نظر گرفته شده برای آنها میتوان ابعاد ، اشکال و طرح های مختلفی تولید می

برچسب کاغذی

شود. عمده مصارف انواع لیبل کاغذی یا برچسب کاغذی برای لیبل های موجود بر روی انواع محصولات غذایی، بهداشتی، آرایشی و دارویی میباشد و همچنین در دیگر صنایع مانند صنایع نساجی و لوازم خانگی نیز کاربرد دارد. با مد نظر قرار دادن این موضوع که لیبل های کاغذی یکی از شناسه های محصول و برند میباشد نباید فراموش کرد که چاپ لیبل کاغذی و استفاده از آن مستلزم توجه به مزایا و امکان تنوع بخشی به محصولات تولید می باشد.  در این مطلب سعی داریم تا شما را با مزایای بهره مندی از لیبل کاغذی بیشتر و بهتر آشنا سازیم  بنابراین توصیه می کنیم تا پایان این مطلب ما را همراهی بفرمایید.

 

برای سفارش با ما تماس بگیرید

 

مزایای بهره مندی از لیبل کاغذی

لیبل کاغذی با توجه به سفارش شما می تواند در برگیرنده اطلاعات محصول و نیز معرف برند شما باشد. برخی از مهمترین مزایایی که یک لیبل کاغذی می تواند برای استفاده کنندگان داشته باشد عبارت از:

 تنوع در رنگ بندی و طرح پذیری

لیبل کاغذی این امکان را دارد که در طرح ها و رنگ های مختلفی طراحی و چاپ شود که شما در مقام مشتری و سفارش دهنده می توانید در این زمینه نقش اساسی داشته باشید و طرح ها و رنگ بندی مناسب با محصولتان را انتخاب نموده تا بر روی محصول مورد نظرتان مورد استفاده قرار گیرد، بنابراین فارق از نمونه های موجود این امکان وجود دارد که با مشاوره شما بهترین ترکیب رنگ در مناسبترین طرح و سایز برای تولید لیبل کاغذی مورد نظر شما استفاده شود.

چاپ لیبل کاغذی در کیفیت های مختلف

در نظر داشته باشید که بسیاری از محصولات بدون استفاده از برچسب معرف (که در بسیاری از موارد از برچسب کاغذی برای این منظور اس

تفاده میشود) فاقد ماهیت یک محصول تمام عیار میباشند، به عبارتی دیگر برچسب کاغذی می تواند محصول شما را هم زمان معرفی کرده و زیبایی بصری ایجاد کند.

لیبل کاغذی با توجه به نیاز مشتری میتواند هم به صورت رول و هم به صورت شیت تولید شود و در اختیار مشتریان قرار بگیرد. بیشترین نوع لیبل های کاغذی ، لیبل مات ، نیمه مات و براق میباشد. با در نظر گرفتن این موارد این شما هستید که در نهایت تعیین می کنید که چه لیبلی را با چه  کیفیت و در چه قالبی سفارش دهید. 

 

تعرفه و قیمت انواع لیبل کاغذی

تعرفه لیبل کاغذی با توجه به کیفیت جنس، سایز لیبل چاپ شده و مواردی همچون سلفون براق یا مات و برش های خاص آن متفاوت میباشد، بدین معنی که قیمت علاوه بر کیفیت چاپ برچسب کاغذی و جنس کاغذ مورد نظر وابسته به خدمات دیگری همچون برش و سلفون استفاده شده و همچنین شرایط دیگری از قبیل نوسانات بازار می باشد. با در نظر گرفتن تمامی این موارد توصیه می کنیم اگر به تنهایی قادر به تصمیم گیری در زمینه سفارش انواع لیبل نیستید به منظور انتخاب و سفارش بهترین جنس با مناسبترین قیمت و کسب اطلاعات در زمینه تعرفه برچسب کاغذی حتما با ما تماس بگیرید.

 

برای سفارش با ما تماس بگیرید