لیبل و برچسب گچی

لیبل و برچسب گچی - طراحی برچسب گچی - چاپ برچسب گچی - تعرفه برچسب گچی - قیمت برچسب گچی - لیست قیمت برچسب گچی - انواع برچسب گچی - برچسب گچی شرکت - برچسب چاپ گچی - برچسب خرد شونده - برچسب گچی تک رنگ - برچسب گچی رنگی - طراحی اتیکت گچی - چاپ اتیکت گچی - تعرفه اتیکت گچی - قیمت اتیکت گچی - لیست قیمت اتیکت گچی - انواع اتیکت گچی

لیبل و برچسب گچی مانند برچسب اموال و هلوگرام از انواع برچسب های امنیتی میباشد که برای پلمپ محصولات (غالبا لوازم الکترونیکی) یا گارانتی (Law label) کردن قطعات استفاده میشود. این مدل برچسب (Label) با دارا بودن حالت خرد شوندگی و قدرت چسب بالا باعث میشود بعد از چسبانده شدن بر روی سطح مورد نظر این امکان وجود نداشته باشد که به صورت سالم از محل خود جدا شود و درصورت جدا کردن خرد شده و تکه تکه میشود.

برای سفارش این محصول با ما تماس بگیرید

 

موارد استفاده لیبل و برچسب گچی

قابلیت خورد شوندگی برچسب گچی این امکان را ایجاد میکند که علاوه بر استفاده در زمینه پلمپ و گارانتی کردن محصولات، بتوان از این لیبل برای تولید برچسب اموال نیز استفاده کرد و با چاپ کد کارکردی مشابه برچسب اموال داشته باشد. جنس این مدل برچسب از جنس معمول که به منظور تولید برچسب اموال سفید تر بوده و در شرایطی که رنگ پس زمینه اهمیت بالایی داشته باشد از این جنس برای تولید برچسب اموال استفاده میشود.

حساسیت بالای لیبل و برچسب گچی این امکان را بوجود می آورد که در قطعات کامپیوتری این جنس را برای پلمپ پیچ ها یا بخشهای کوچک استفاده شود و این جنس با وجود اینکه در سایز کوجک برای پلمپ استفاده شده است امکان کندن این برچسب بدون آسیب و استفاده مجدد از آن وجود ندارد.

برای سفارش این محصول با ما تماس بگیرید

 

چاپ و برش لیبل و برچسب گچی

یکی از تفاوت هایی برچسب گچی با برچسب اموال بافت جنس این محصول میباشد که تفاوتهایی را در زمینه چاپ در این محصول با برچسب اموال ایجاد میکند.

در برچسب کچی امکان چاپ به دو صورت تک رنگ مشکی و رنگی وجود دارد و هر گونه طرحی بدین صورت قابلیت پیاده سازی دارد. این مجموعه در قالب موارد از چاپ یو-وی برای چاپ این محصول استفاده میکند که این مدل چاپ موجب میشود این نوع برچسبها ثبات رنگی بالایی داشته و در مقابل نور مستقیم خورشید نیز رنگ خود را از دست نداده و چاپ روی برچسب پایدار بماند.

این مدل برچسب نیز همچون هولوگرام و برچسب اموال به صورت برش خورده به مشتریان گرامی تحویل داده میشود و هیچ محدودیتی در نوع برش این محصولات وجود نداشته و مشتریان گرامی میتوانند با توجه به نیاز خود برچسبها را در طرح ها و مدلهای مختلف با برشهای متفاوت سفارش دهند.

برای سفارش این محصول با ما تماس بگیرید

 

لیست قیمت لیبل و برچسب گچی

بیشترین مدل کاربرد لیبل و برچسب گچی به شکل دایره به قطر ۱ و ۱٫۵ سانتیمتر و همچنین برچسب ۱٫۵*۵ سانتیمتر میباشد که در ادامه لیست قیمت این محصولات در تیراژ مختلف بیان شده است.

چنانچه محصول شما متفاوت از مواردی است که قیمت آنها ارائه شده است لطفا برای استعلام قیمت با ما تماس بگیرید.

 

 

***** تاریخ به روز رسانی قیمت ها ۱۵-۱-۱۴۰۱ *****

دایره به قطر ۱ سانتیمتر با چاپ رنگی یو-وی

تعدادقیمت (تومان)
      ۱۰۰۰     ۶۰۰٫۰۰۰
۲۰۰۰۶۵۰٫۰۰۰
۳۰۰۰۷۰۰٫۰۰۰
۴۰۰۰۷۰۰٫۰۰۰
۵۰۰۰۷۰۰٫۰۰۰

 

دایره به قطر ۱٫۵ سانتیمتر با چاپ رنگی یو-وی

تعدادقیمت (تومان)
      ۱۰۰۰     ۶۰۰٫۰۰۰
۲۰۰۰۹۰۰٫۰۰۰
۳۰۰۰۱٫۰۰۰٫۰۰۰
۴۰۰۰۱٫۲۰۰٫۰۰۰
۵۰۰۰۱٫۲۰۰٫۰۰۰

 

سایز ۱٫۵*۵ سانتیمتر با برش ساده مستطیلی با چاپ حرارتی

تعدادقیمت (تومان)
           ۱۰۰۰                            ۵۸۰٫۰۰۰                  
۲۰۰۰۱٫۰۵۰٫۰۰۰

 

 

 

نمونه هایی از برچسب های گچی تولید شده در این مجموعه