طراحی ، چاپ و ساخت ساک دستی تبلیغاتی

چاپ و ساخت ساک دستی تبلیغاتی - طراحی ، چاپ و ساخت ساک دستی کاغذی - تولید ساک دستی کاغذی

طراحی ، چاپ و ساخت ساک دستی تبلیغاتی

ساک دستی تبلیغاتی به عنوان یک نوع بسته بندی و در برخی موارد به عنوان یک هدیه تبلیغاتی کاربرد دارد. این محصول در اندازه های مختلف کاربرد فراوانی در نمایشگاه ها، سمینارها و فروشگاه ها دارد. این رسانه تبلیغاتی میتواند به صورت خاص برای یکی از محصولات شرکت طراحی و ساخته شود و یا به صورت عمومی به منظور نمایش برند شرکت در زمان ارائه تمامی محصولات شرکت تعبیه گردد که در هر دو حالت این محصول به عنوان یک تابلوی تبلیغاتی برای شرکت و یا کسب و کار ما خواهد بود و هم زمان با کاربرد بسته بندی برای محصول شرکت، نام تجارتی مورد نظر را نیز معرفی خواهد کرد.

با توجه به اهمیت و کاربرد فراوان این محصول، طراحی زیبا و متناسب با زمینه کاری مشتری و کیفیت مطلوب در چاپ و ساخت این محصول اهمیت فراوانی می یابد که این مجموعه به پشتوانه تجربه فراوان امکان ارائه این محصول را با بهترین کیفیت به مشتریان خود دارد و همین امر موجب شده افتخار همکاری با برندهای معتبری را در این زمینه داشته باشد.

این محصول در حال حاضر سه مدل ساک دستی کاغذی ، ساک دستی پارچه ای و ساک دستی برزنتی ارائه میگردد که در ادامه توضیح مختصری در مورد ویژگی هر یک از این محصولات و تصاویری از نمونه محصولات تولید شده در این مرکز ارائه خواهد شد.  

برای آگاهی از قیمت ها با ما تماس بگیرید.

ساک دستی کاغذی

ساک دستی کاغذی پرکاربرد ترین نوع ساک دستی ها میباشد. این محصول از گرمهای مختلف گلاسه مانند ۱۰۰، ۱۳۵، ۱۵۰، ۱۷۰ و … به همراه روکش سلفون تولید میشود اما بیشترین کاربرد در این زمینه، ساک دستی با گلاسه ۱۷۰، ۲۵۰ یا ۳۰۰ گرم میباشد که گلاسه ۱۷۰ گرم برای کارهای ظریفتر و گلاسه ۲۵۰ یا ۳۰۰ گرم برای موقعیتهایی که نیاز به مقاومت بیشتری باشد مورد استفاده قرار میگیرد.

یکی از قابلیت های موجود در تولید ساک دستی کاغذی این مورد میباشد که هر طرحی با هر نوع ترکیب رنگی با توجه به درخواست مشتری میتواند طراحی و پیاده سازی شود و این یکی از برتری های این مدل از ساک دستی در مقایسه با ساک دستی های برزنتی و پارچه ای میباشد و همچنین ساک دستی کاغذی از دو جنس دیگر موجود قیمت مناسبتری داشته و ارزانتر نیز میباشد که این دو مشخصه این نوع از ساک دستی را به پرکاربردترین نوع ساک دستی در میان انواع مختلف این محصول بدل کرده است.

 برای آگاهی از قیمت ها با ما تماس بگیرید.

نمونه هایی از ساک دستی های کاغذی چاپ و تولید شده در این مجموعه

ساک دستی پارچه ای

ساک دستی پارچه ای یکی از مدلهای ساک دستی است که کاربرد فراوانی اشانتیونی و تبلیغاتی دارد. امکان آماده سازی این محصول در گرماژ مختلف و رنگ پارچه متنوع در دو نوع پرسی و دوختی وجود دارد.

چاپ این نوع ساک دستی سیلک بوده که امکان چاپ رنگهای متنوع و طرحهای گوناگون را با توجه به طراحی ارائه شده فراهم می آورد. 

برای آگاهی از قیمت ها با ما تماس بگیرید.

نمونه هایی از ساک دستی های پارچه ای چاپ و تولید شده در این مجموعه

ساک دستی برزنتی

ساک دستی برزنتی مقاومترین ساک دستی در میان انواع مختلف این محصول میباشد. در این نوع ساک دستی از برزنت با رنگها و جنسهای مختلف در ساخت ساک دستی استفاده میشود. چاپ این نوع از ساک دستی نیز مانند ساک دستی پارچه ای سیلک بوده و طرح های مورد نظر مشتری در قالب این نوع چاپ بر روی ساک دستی پیاده سازی میشود.   برای

آگاهی از قیمت ها با ما تماس بگیرید.

نمونه هایی از ساک دستی برزنتی چاپ و تولید شده در این مجموعه

Leave a comment

Your email address will not be published.


*